Vår helg

Haft en riktigt bra helg i Stockholm. Började med att jag insåg att jag faktiskt är riktigt flygrädd (i alla fall när det är små plan som känns riktigt mycket när hjulen tar i när man landar!) 

I fredes gick jag och Simon en lång runda ut till Djurgården, skulle egentligen gå en runda på Gröna Lund, men där var stängt så det blev en sväng in på ett vattenmuseum och kolla på massa fula fiskar och äckliga grodor istället. Haha. Fint. Resten av dagen blev det en massa shopping & på kvällen blev det fredagsmys hos Sofi & Mattias.

Lördagen tillbringade vi i stan & på kvällen gick vi ut o käkade (det blev dock lite misslyckat, haha).

I söndes fick vi för oss att vi skulle gå en runda i Hagaparken. Vi gick, gick, gick & gick. Kom aldrig riktigt fram, och när vi väl kom fram så gick vi ännu mer och sen gick vi vilse när vi skulle gå hem. Tror att vi sammanlagt gick runder i typ tre timmar. Non stop.

Så att man kan väl sammanfatta helgen med att vi gått en massa, shoppat en del och haft det riktigt mysigt. Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan vi kan åka upp igen :)

Tog faktiskt knappt några bilder.. Men några kan jag nog bjuda på, ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0