Halkan

Den här dagen har väl inte direkt blivit som jag trodde ..
Hade körlektion 07.20 imorse, helt plötsligt säger min körlärare att där är en plats kvar på halkan idag som jag kan ta om jag vill. Joooo, visst tänkte jag. Stack till salongen direkt efter lektionen, kollade så jag inte hade några bokningar & sen gick jag tillbaka till körskolan igen. Och var apnervös.

Nu efteråt kan man nog bara skratta åt sig själv. Haha, ingenting att vara nervös över direkt. Men nu är det gjort i alla fall :) Vill ha mitt körkort nuuuu.

Efteråt gick jag hem till Simon (som är ledig idag, yei!) och käkade lunch! Strax kommer mamma och hämtar mig, sen ska jag vidare till revisorn och kolla på hur augusti har gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0