Oförglömligt

Sååååå sjukt bra kväll igår! Riktigt riktigt bra. Träffade Nejia och Marlene hemma hos Simon innan, drack champagne och käkade choklad, sen ner till sundstorget och träffa alla fina! Så kul och se alla. Efter det åkte vi vidare till Sundspärlan. Lyckades hamnade vid ett riktigt bra bord! (Bord 1, det säger kanske sig själv? ;) haha) Riktigt sköna människor.

"- Jaaa, han e riktigt skön!"
"-neeeej, men han är min vän."

haha, ja. lite internt kanske, men sjukt kul då.

Sen blev det massa dans innan vi åkte buss ner mot tivoli. Sjukt lång kö där, så vi satt oss på hampan ett tag istället. Träffade massa trevligt folk, sen .. tillslut, så hamnade vi på tivoli.

TOPPEN KVÄLL. Så jävla bra.



Marlene jag och Nejia


Simme och jag


Klassen


Elin och jag (bra match)


Mina bordsherrar ;)


Freja o jag .. knappt glada?


Freja o Nejia


I bussen


Avslutar med den här bilden: Marlene Nejia Philippa & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0