zebra

Dagen efter vår grymma utgång blev det pannkaksträff och vm- kollande hemma hos Simon. Mysigt faktiskt. Mindre mysigt att stå och laga pannkakor till sex pers. Men ändå.. På kvällen blev det kalas och massa god mat. Inte helt fel sådär en söndag. Åkte hem med världens största kagge .. Men det var det värt.

Igår var både Simon och Maja lediga så de följde med hem till oss (efter mitt möte med banken .. fattade inte ett skit. vet ni hur svårt det är att starta företag?) .. låg vid poolen hela dagen och avslutade med mat, jordgubbar, glass, ballerina kladdkaka, fotboll och wii.

Idag gick jag och Maja ner till GA, handlade frukt svin billigt.. Sen sprang jag iväg till h&m, så nu är jag ägare till världens snyggaste bikini. Sen har jag inte gjort mycket mer vettigt idag. Trivs ganska bra med det faktiskt!

Nu: Match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0