Världens bästa

Har nog aldrig hänt så här mycket på kort tid som det gjort de senaste dagarna..

Började med en soft "utgång?" i torsdes efter matchen (som vi vann med 5-0 och som resulterade i en skadad svanskota, knä och skoskav för min del).
I fredags yrade jag, Simon och Maja runder på IKEA och hämtade bla en bokhylla till Joel. På kvällen hade vi släktkalas för mig här hemma.

I lördes gjorde jag och Filippa en bruduppsättning, på kvällen var det inflyttningsfest hos Jennie + utgång.

Igår stack jag och Simon på utflykt till Mölle. Satt på stranden och käkade frukt, och jag fick min födelsedagspresent/studentpresent + en ros. Jag har världens bästa pojkvän.

Sen avslutades helgen med bio med Erika och våra mammor: Satc 2. Mysigt.








Kommentarer
Postat av: Emma

Så mysigt!!! Ni e för söta ihop! KRAM

2010-06-10 @ 20:49:18
URL: http://lorichs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0