Stek

Vilket sjukt väder vi har haft idag. Ångrade mig djupt att jag bara hade med mig ett par jeans att dra på mig, så vad gör man då? Man går till gina tricot och köper ett par shorts! Dagen räddad.

Hade bara betygssnack i skolan, sen hade vi en mega håla, gick ner i stan med Nejia och köpte baguetter på Petters, sen GICK vi hem till Simon (mycket duktigt). Där spenderade vi någon timme på en stekig balkong. Kunde knappast bli mycket bättre!

1300 skulle vi vara tillbaka på skolan igen och ha genomgång med Loreal, sen åkte jag hem och solade lite till.. Har börjat förstå varför Simon börjat kalla mig glidare, faktiskt.












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0