Speciellt

Lördagen blev rätt speciell .. Eller, egentligen inte, för det är nog så det brukar sluta för mig och Erika när vi festar tillsammans.. När jag tänker efter. Lyckat, ja. Roligt, ja. Sjukt, ja. Oväntat slut, ja.

Blev i alla fall förfest hos Erika innan vi drog oss in till stan mot Bulls & Telegrafen. Fastnade på Telegrafen ett bra tag (av någon anledning? haha) och där satt jag och sjöng Jeg er i Denmark, bitch! Och viftade med en dansk flagga som jag inte har någon aning om var jag fått ifrån. Helt plötsligt hade jag två stycken.

Ja, ni hör ju själva. Resten behöver nog inte ens nämnas ;)


Ändå charmig bild?


Erika på topp!


Vad hände här?


Mmmmhm


Gulligt, & erika fortfarande på topp.


Och här har vi flaggan!


Faktiskt en riktigt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0