Premiär

Idag var det premiär för mig på Idas Hårdesign i Helsingborg. Ganska nöjd med dagen faktiskt, fick mer att göra än vad jag trodde (dessutom var det inget vidare väder, så det var inte lika hårt att börja jobba)..

Nu ska jag snart iväg och hämta alla fotona som vi tog hos fotografen innan balen och studenten. Hade nästan glömt bort det, haha. Lär bli väldigt intressant .. Efter det blir det mys inne hos Simon.

Och just nu är jag SJUKT glad över att jag har en pojkvän som bor 10 minuter från körskolan. Ska ha körlektion 0720 imorgon, innan jag ska va på salongen en hel dag. Alltså, kommer vara död imorgon kväll! Men, lätt värt det.


Kommentarer
Postat av: Sahra Segerberg

Vilken körskola kör du på? Anderssons? :p

puss&kram.

2010-06-30 @ 21:50:59
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0