HVFR3 tjalalalala

FY FAN VAD VI E BRA. Hade en sjukt underbar student i fredags. Började med champagnefrukost hos Johanna, drack champagne, käkade jordgubbar och skrev i allas mössor. Vet inte riktigt varför dem flesta valde att skriva 92an i min? hmm .. Blev en del sång också innan vi drog vidare mot kärnan och hängde upp vårt fina lakan. Lyckades få det precis i mitten dessutom "HVFR3 - Hbg's snyggaste frisörer!". Sen fortsatte vi till klassrummet, träffade lärarna, fotades, sjöng. Efter det blev det mat och massa fina tal.
Senare gick vi till aulan och fick våra betyg, seeeen sprang vi ut! Sjuk känsla och stå där o vänta. Galet.

Flaket var kanske lätt det bästa på hela dagen, haha. Hade sjukt snyggt flak dessutom! ;) Tror vi skrek mer då än vad vi gjort på tre år. Sen kom simon och emil & hämtade mig, körde en runda i stan (och min visselpipa blev min bästa vän. älskar den) innan vi körde hemåt igen.

På kvällen blev det en sjuuuuuk utgång. Bästa i mitt liv, haha. Hoppade runder i stan till fem, efter det körde vi en go tura innan jag vandrade hem till Simon vid halv åtta. Nice ändå.

Kommer aldrig glömma detta, och tack alla som gjorde det så jävla bra. OCH MIN KLASS ÄR DEN ABSOLUT BÄSTA SOM FINNS!
























Kommentarer
Postat av: freja

bästa klassen någonsin<3<3<3

2010-06-13 @ 16:06:08
Postat av: Sahra Segerberg

tack själv. och som sagt, den bästa klassen ever!

2010-06-13 @ 17:02:24
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0