Solsting?

Maja: "Om man får 4 femmor på femtusen hur mycket får man då?"
Jag: "4 femmor ;)"
Maja: "Ja men hur mycket poäng blir det? Haha :p"
Jag: "Vaddå poäng? Haha :P"
Maja: "Hur mycket poäng blir det? 500 för tre femmor men hur mycket  blir det för 4 femmor?"
Jag: "Haha jag fattar ingenting. Har du skickat fel? :P"
Maja: "Haha du är jätte trög nu :D"
Jag: "Haha vafan vad menar du? :P"
Maja: Jag undra hur mycket poäng man får för 4 femmor på 5000:P"
Jag: "Vaddå för poäng?!"
Maja: "Haha herregud :D vi spelar spelet 5000 :o det man slår tärningar."
Jag: "Men säg det då!!! Hahahaha. Det blir det dubbla = 1000 :P"

Har inte alla hönsen hemma, eller så är jag inte den skarpaste kniven i lådan. Inte idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0