mys

Knappt något folk som kom in på salongen igår. Riktigt segt, så vi åkte iväg en sväng och köpte lite väte+ toning. Så jag gjorde av med mer än vad jag tjänade igår, bra där!

Klockan sex mötte jag upp Erika på hampan, delade på en clubsandwich och en ceasarsallad. Mega gott! Efter vi ätit åkte vi upp till Simon, visade hans lägenhet och satt här ett tag. Mysigt. Senare blev det en liten runda till docken & Swea. Dock knappt något roligt folk ute & både jag o Erika var nog en aning sega? haha .. så efter en del roliga incidenter så åkte vi hem igen.

Idag tog jag ledigt hela förmiddagen så börjar inte förrän tolv :) ganska nice.


Enda bilden jag lyckades knäppa igår. ändå bra eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0