If you leave me now ..

Hemma efter en heeeel galen dag. Gått runder med Philippa i snön & fixat en massa med projektarbetet. Lyckades fånga lite nya sponsorer! Sen var det kundmottagning .. Som vanligt fler kunder än vad vi var frisörer. Tre klippningar senare höll jag på att dö av stress.

När jag kom hem väntade en slingning och nu ska jag snart iväg och träna cirkelträning med fotbollen. Fullt upp helt enkelt! Antar att jag kommer somna direkt när jag kommer hem ikväll..

Såg nyss att Erika hade lyckats ta sig in på min blogg och skriva ett sött litet inlägg. Så jag får väl kontra med dessa bilderna (båda från 07):





.. och den här låten (väldigt internt)


Kommentarer
Postat av: Erika

hahahahha, låten <3 andra bilden var ju grymt snygg... ;P

2010-01-20 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0