i had a bullet with your name on it - click click

Nu är det officiellt.. Jag spelar i världens galnaste fotbollslag. Tror jag. Sjukt bra kväll igår med en massa massa dans. Avslutades med en del flirtande med bartendern (från .. vissas sida. utan att nämna namn) vilket ledde till massor av gratisdrinkar. Jo men vi var nöjda!

Hemgång med riktigt onda fötter. Chockade dem totalt med mina klackar efter en hel månad i platta skor. Hoppla.

Och förresten, JAG är Clabbes nya idol ;)













...Inte riktigt nöjd med att jag har träning nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha ha... ser ju helt skrämd ut sidan om Clabbe...

härliga bilder... KRAM

2010-01-31 @ 09:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0