Ge mig min kladdkaka!

Man skulle nästan tagit en före/efter-bild på min garderob. Extrema kontraster. Alltid lika kul att städa för man hittar alltid något längst in som man glömt bort att man har. Bara jag som är sjukt dålig på att använda de kläderna som INTE ligger längst fram i garderoben?

Nu är jag sjukt trött. Skulle kunna lägga mig nu och vakna om en vecka .. ungefär. Det enda som håller mig uppe är att jag vill ha en bit av kladdkakan som jag bakade till mammas möte innan. HOPPAS på att dem inte har käkat upp allt! Haha ..

Imorgon: Praktik. Har en liten känsla av att jag kommer va dubbelt så trött imorgon kväll som jag är nu. Så vad ska jag göra i helgen då? Just det, sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0