Lördag & Söndag

tjeeeena. blev ännu en lugn kväll igår, vet inte riktigt vad som händer med mig? Varit sugen på utgång i en hel vecka, sen när det blir lördag är suget puts väck. Jaja .. blev bra ändå: Filmkväll hos zsoli med honom, Filippa och Simon. Såg en ruskigt dålig skräckfilm. Mest psykad faktiskt.
Efter det åkte jag och Simon hem till mig, käkade rostade mackor, drack oboy och kollade på filmer sen jag var liten. Haha, låter trevligt ju .. ganska normalt också att göra det sådär fyra på natten.

Idag blev det en runda till väla och käkade (igen) världens godaste skaldjurssallad. Nu ska jag ta tag i mitt arbete som jag inte gjort på hela lovet! Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0