Lugnt

Haft årets lugnaste helg, tror jag. Fredagsmys med tacos, hyrfilm och lösgodis. Riktig svennefredag .. Såg Avatar (som jag lovat mig själv att inte se) , men den var så sjuuuuukt bra ju. Jag vill också va en Avatar. Haha.

I lördes sov jag bort halva dagen & på kvällen blev det spelkväll med Emil, Maja, Joel & Matilda. Fick vara taxi åt min kära far också. Snäll dotter.

I söndes gick jag och Simon ner i stan & åt lunch på Viva. Goott. Efter det köpte vi gran, klädde gran & lärde Simon att tvätta. Bra där.

Min helg lite sådär för dem som bryr sig. Mycket händelserik.


Vår fina (fula) gran. Simon insisterade på en vanlig pinnagran, jag ville ha en kungsgran & Simon vann såklart. Jag fick klä den i alla fall. Med hans pynt. Jag vill ha en spira som vi har här hemma. Han vill ha en stjärna. Behöver nog inte ens säga vad det kommer bli, haha.
Dock en dålig bild. Bättre kommer när slaget om toppen är avgjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0