Helgen

FREDAG
Började med en stressig dag på salongen med massa kunder, sen kom Philippa hit innan vi drog oss vidare till Fredric. Åt smörgåstårta och snacka en massa innan vi drog oss vidare mot Hampan, sen räckte det för mig (haha) så jag drog mig hemåt.
Kvällens upptäckt: Två glas vin kan göra väldigt mycket.
Kvällens upptäckt #2: Jag har saknat Philippa alldeles för mycket.

LÖRDAG
Började jobba redan kl 0900 med två brudnäbbar som skulle ha vars en uppsättning. Åkte hem igen vid två, träffade min söta kusin, åkte hem till Simon, sen vidare till Ekeby Möbelaffärs jubileumsfest. Mycket trevlig kväll.

SÖNDAG
Åt världens godaste frukost hemma hos Simon, sen åkte han till jobb, jag stannade kvar & åkte sen och åt lite till i möbelaffären med Sofi, Mattias och Eva. Åt en sjukt god lax. Sen åkte vi till Lund & lämnade Sofi & Mattias vid tåget, hem igen & väntade på att Simon skulle sluta.
Slutade med att jag och Simon åt (ännu en gång) massa onyttigt skit på kvällen. McDonalds, chips, cola, glass. Gott var det i alla fall.

Sammanfattning av allt (för er som inte orkat läsa): Det enda jag gjort, ungefär, är jobba, festa & äta. Alltså var allt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0