Misslyckat försök

Regn, regn, regn .. behöver jag fortsätta? Sjukt tråkigt.

Varit ute på en riktigt lyckad runda i stan idag. Letade efter sponsorer till vårt projektarbete. Blir bra det här!! Efter skolan var det dirket hem & plugga en massa. Hann dock inte med så mycket som jag hade velat, tror att min hjärna sunkat ner sig totalt under sommarlovet? Illa, illa.

Senare blev det mys med sjuklingen och ett misslyckat försök från min sida att försöka pigga upp med massa glass. Fixade hem Ben & Jerrys New York super fudge chunk .. fast om man inte gillar chokladglass eller nötter så var det nog ingen bra idé. Bättre lycka nästa gång?

Nu är jag hemma hos Soffpotatisarna (Emil & Maja) och ska sova här tills imorgon = SOVMORGON. Med tanke på att jag ska vara på skolan redan klockan åtta så gör jag allt för att få gå upp så sent som möjligt! :)

Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0