Knakande ryggar & en väldigt gay färgtekniker

Imorse var det inte direkt lätt att ta sig upp ur sängen. Bokstavligt talat. Tog mig igenom halva dagen i skolan innan det var dax att åka till sjukgymnasten. Knakade till ryggen riktigt mycket & jag bara låg och skrattade. Haha, riktigt konstig känsla. Fixade även till mina individuella val. Bytat organisation & ledarskap mot företagsekonomi och småföretagande till en frisörfördjupnings kurs. Så nu ska jag och Philippa bli riktigt grymma på det där med ekonomi. Förhoppningsvis.

Hade även färgtekniker dag i skolan. Var inte vår tekniker gay, så är ingen det! Haha

Dagens komplimang: "Man blir alltid så glad när man ser dig! Du är alltid så glad!" (Från en nästan helt okänd människa på skolan. Då blir man glad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0