Jag <3 söndag

Det blev faktiskt en riktigt mysig söndag idag. Började med att jag somnade vid ett & vaknade halv fyra. Lagom. Sen tog jag min cykel, cyklade till bjuv och solade och sen när jag kom hem så kom simon, emil, maja och lite annat folk och käkade. Slutade med lite kort och tärningsspel.

Måndag imorgon, och jag har lite panik över vilken buss/tåg jag ska ta. ingenting passar. Antingen kommer jag för sent ca. 5-10 min eller så är jag inne i stan ca. 40 min innan jag börjar. Vad väljer man då?

Har planerat in ett lunchpass på aktiverum imorgon också och eventuellt ett gympapass med maja på kvällen. Låter riktigt bra, faktiskt..

Så nu ska jag sova! .. Hoppas ni haft en lika bra söndag som jag har haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0