Intensivt

Tror inte att ni ska räkna med någon intensiv uppdatering från min sida imorgon.. Kommer att vara i skolan 0830-1600. Sen ska jag ta mig upp till viskängen, sen direkt vidare till matchen med maja. Kommer alltså inte att vara hemma förrän nio - tio tiden. Kanske inte så konstigt att jag är så trött nu för tiden?

Resten av veckan kommer att vara minst lika intensiv.. Ska bla iväg på en föreläsning/visning med skolan på fredag, i malmö. Heldag 0900-1600, sen hem och eventuellt vidare på kräftskiva med klassen på kvällen! Åh vilken helg detta kommer bli!

Just nu är det nog svårt att få läget att bli mycket bättre.



Philippa! :)


Kommentarer
Postat av: Sara Segerberg

en jävligt snygg bild på er.

riiiktigt snygg!

2009-09-02 @ 09:35:08
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0