Ingen höstdepp här, nej!

Vem hade kunnat tro att det skulle vara högsommarvärme den 1a september? Själva datumet låter ju riktigt deprimerande.

Haft skolfotografering idag. Hade partytema, så vi gick runder med partyhattar, tutor och massa annat på skolan innan vi skulle fottas. Vill knappt tänka på vad alla tyckte om oss? men det skiter vi i. Kommer nog bli skit bra, haha.

Hann med en runda på stan med Philippa, alltid mysigt! Sen avslutade jag dagen med en riktigt seg lektion i Naturkunskap B. Trögare lärare får man nog fan leta efter.

Nu är jag riktigt trött, haft träning ikväll & fick feeeeeta skoskav och ett dåligt knä på köpet. Det är nog inte meningen att jag ska spela fotboll? Match imorgon i alla fall, TAGGA!



Visst var vi snygga?



Jag hade lite problem med dekorationen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0