IMORGON ÄR DET HEEEELG!

okej, idag är jag ingen bra bloggare. varit full rulle hela dagen:
sjukgymnast, skola (prroooovv!!), familia med philippa, maxi med mamma (träffade nejia en sväng), hem & klippa, samling med fotbollen 1730, match 1900 .. resultat: 2-2.

så ja, där har ni min dag lite sådär lagom sammanfattad. Passade dessutom på att ta ett lunchpass på aktiverum när jag var där hos sjukgymnasten. Så idag kan jag nog somna med gott samvete?

Har dessutom inhandlat en ny klänning lagom till helgen.
Och bara så ni vet: Den här helgen är sjukt efterlängtad. Vilken jävla vecka.

Imorgon ska ni nog inte heller räkna med jätte mycket uppdateringar. Har praktik hela dagen och sen ska jag direkt vidare till Erika som ska ha middag för att hon fyllt 18.

Så att, ha det bra tills nästa gång vi hörs. Kan ta ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0