heartache on the dancefloor

Praktik hela dagen + filmkväll = ingen blogg.
Hade en klippning och en slingning idag. Gick bra .. sen hem med maja direkt, meningen att vi skulle duka inför imorgon, men när vi var halvvägs så ringde dem och sa att de redan var klara och att vi inte behövde komma. så istället åkt jag hem, somnade, åt och sen var det mys med män som hatar kvinnor resten av kvällen. Fick offra mig och se den en gång till med tanke på att vi tänkt se uppföljaren på bio nästa vecka!

Nu behöver jag nog sova, låååång dag imorgon.
- Kolla match & få igång värsta hejarklacken
- Kolla match igen
- Åka hem till mig med Olivia & göra ve oss lite snabbt
- Vidare på förfest hos Tott
- Jubileumsfest

Kommer bli super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0