Galen 90års fest

Så sjukt bra och rolig dag igår! Först en massa matchtittande, sen drog jag och olivia hem till mig, gjorde ve oss, sen vidare hem till Tott på lite förfest innan det var dax för gifs 90års jubileum. Riktigt bra kväll, alltså!

Hände väl en del oväntade o galna grejer, som det alltid gör. Dock riktigt oväntat denna gången & min o simons plan blev riktigt bra tillslut. haha. Vår sång tar nog priset ändå? Så lyckat. Hade dessutom en födelsedagsgris: Erika fyllde 18 efter tolv. Stort grattis och en pappersinklädning. Kvällen slutade i alla fall hemma hos oss med emil, maja & simon. Och jag hade en bror som vägrade att gå ur min säng.

Nu ska jag spela match med ett dunkande huvud, knäckt rygg och skadat knä. Tror ni det kommer gå bra?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0