Det började bra i alla fall?

Ibland blir inte allt riktigt som man tänkt sig. Kvällen igår är väl ett rätt så bra exempel på det. Började bra hemma hos Sara med massor av kräftor och trevligt sällskap. Sen gick det utför, hamnade i stan på Tivoli, kaosade en massa & tillslut kom jag hem. Fattar inte riktigt vad som hände där i slutet. Tack allihopa för en trevlig kväll i alla fall, tills det spårade ur (haha) Och speciellt tack till Sara!

.. Har tyvärr inga bilder att bjuda på, för jag glömde min kamera hemma!


Kommentarer
Postat av: Sara

tack själv sötnos.

jag hade verkligen en trevlig stund tills allt gick utför för mig med :) <3

2009-09-07 @ 18:45:33
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0