Crayfish

Ge mig min helg nuuu .. Fattar inte hur man kan hinna bli stressad av skolan efter bara två veckor? Får panik på alla prov/arbete/läxor. Helgens planer ser dock desto bättre ut!

Fredag: Kurs & Visning i Malmö hela dagen. På kvällen blir det kräftskiva hemma hos Sara med klassen. Låter mysigt .. Sen får jag se hur sugen jag är på att hänga med på utgången som är planerad!

Lördag: Ännu en kräftskiva. Har en känsla av att jag kommer att vilja spy på kräftor efter den här helgen? Men trevligt kommer det nog bli!

Söndag: Kommer vara sjukt sliten. En heldag med endast mys och eventuellt bio hade inte suttit fel!



På bilden: Jag och Philippa


Kommentarer
Postat av: Sara

GUD, vilken härlig bild. Man blir verkligen på lite festhumör. NI är så söta tillsammans :) :*

2009-09-03 @ 17:35:31
URL: http://tonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0