09-09-09

Hallå allihopa!

Fortfarande inte blivit frisk, så har inte så mycket roligt att berätta om.. Med tanke på att det enda jag gjort den här veckan är att ligga i soffan, kolla på tv och ha datorn i mitt knä. Kom på innan att jag inte ens varit utanför dörren på två dagar. Riktigt illa, faktiskt.

Min helg kommer i alla fall inte att bli mycket roligare den heller .. Kommer få sitta hemma och plugga en massa (Missat sjukt mycket i skolan den här veckan) Plus att vi har prov i Svenska, Litteratur, nästa vecka. Det låter trevligt va? Bytar gärna bort mitt plugg!


En bild som inte alls har med texten att göra! Men i alla fall: Jag, Sandra & Annie från Saras kräftskiva i fredags. Kanske piggar upp det här deppiga inlägget en aning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0