Whats up?

Helt. Totalt. Död nu efter träningen. Alltid lika kul att träffa alla! Finns nog inga bättre. Mmm, ja .. nu sitter jag och är super glad över att jag går in på min SISTA skoldag imorgon innan lovet. KAN DET BLI BÄTTRE? åh, vad jag ska njuta.

Här är i alla fall helgens planer:

Fredag
- Praktik mellan 0900-1630
- Hem om till Emil och Maja
- Ut & äta med tjejerna från klassen 1900
- Eventuellt möta upp Emil Maja och Simon

Lördag
- Puma Outlet ?
- Styla modeller inför en modevisning 1300
- Kvällens planer är inte riktigt klara än

Söndag
- Har jag något bestämt på söndag? I så fall: Påminn mig.

Och gissa vad som händer sen? HÖSTLOV. kan inte riktigt släppa det, faktiskt. Som ni kanske märker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0