Nu har jag ju lov

Fattar ni att jag har lov nu? För jag gör definitivt inte det. Kommer bli himla skönt.

Varit på salongen hela dagen idag: klippt, färgat, slingat och fått rätt på mina små lösa lurvar. Det är alltså inte gult längre och funkar faktisk, så att ja .. Nu är jag långhårig. Känns som jag går runt med en stor peruk på huvudet, men jag vänjer väl mig.

Ikväll ska jag börja mitt lov på det allra bästa sättet, ut och äta med mina underbara brudar från klassen, sen hem till emil och maja på lite spelkväll. Kommer nog bli bra :)

Nej, nu får jag väl återgå till att göra ingenting, sitter just nu själv i emil och majas lägenhet och väntar på att maja ska komma hem från hennes spinningpass. Här är sjukt tyst.

Ha en bra kväll, allihopa! Vi hörs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0