Lyckad färgning!

Knappt lönt att åka till skolan idag ju.. Två lärare var sjuka så alla lektioner blev inställda, alltså behövde jag och Nejia bara färga Michelle inför vårt projektarbete, sen kunde jag åka hem igen! Färgningen blev i alla fall riktigt riktigt bra. Passade henne perfekt, och för er som vill veta vad vi gjorde:
- 7RB på längderna (Goldwells Colorance)
- 5BG i botten för att få mer djup och volym (Goldwells Topchic)


Så helt plötsligt fick jag massa tid över idag! Ska städa, läsa lite körkorts teori och åka in på ett spinningpass! Men nu håller jag faktiskt på att testa om det går att färga löshåret utan att det ser helt konstigt ut. Så förhoppningsvis blir det också skit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0