Klantigt? Ja

Hade en väldigt trevlig morgon imorse!
1: Det var riktigt mörkt, för jag var uppe suuuper tidigt.
2: De har börjat bygga en cykelväg bredvid vårt hus och har grävt en STOR håla. Man kan alltså inte gå där, men det gjorde jag ändå. Resultat: Jag ramlade rakt ner i hålan.

Kanske var tur att det var mörkt ändå, så att ingen såg mig? haha

Annars har det varit en lugn skoldag. Alla tror att jag har blivit misshandlad pga mitt stoooora blåmärke som jag har på armen, som tur är så är det bara resultatet av en köttig fotbollsmatch. Inget annat. Nu har jag nyss tillägnat en timme av mitt liv åt att plugga fysik. Vill knappt tänka på hur provet kommer att gå, får väl hoppas att någonting har fastnat?

Vi hörs i kväll! (Har faktiskt planerat att gå på ett spinningpass, också. Oj oj oj)


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahaha. ramlade du i ? de hade jag velat se :D

2009-10-06 @ 19:37:10
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0