Blekning & löshår

Den här dagen blev längre än vad jag trodde. Som sagt så hade vi "egen hårvård" idag i skolan och Philippa gjorde folieslingor i mitt hår, sen la vi på en ask toning för att jämna till färgen lite och få bort de gula pigmenten. Blev bra (myyycket bättre än innan) men skulle nog ändå vilja ha det liiiiite ljusare.

Nu hittade jag nyss löshår här hemma som mamma hade för ett tag sen vid en uppsättning, så jag testade det .. och det funkade faktiskt. Inte riktigt samma färg, direkt. Men det funkade. Så får se om det åker på någon dag. Annars får jag åka iväg någonstans och skaffa några egna små toffsar. Riktigt trött på min tråkiga mellanlängd nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0