Riktigt bra helg och riktigt dålig uppdatering ..

Fredag
Praktik, sen iväg en runda till svalöv och kolla svalövscupen. gick hyffsat bra för oss, men räckte inte riktigt till att gå vidare. synd ..

Lördag
Åkte iväg en runda till väla och stan med simon.. Handlade och fixade lite grejer och tog en sjukt god fika. Sen blev det årsfest på kvällen, riktigt lyckad kväll. Kan berätta mer om det senare!

Söndag
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde, för mitt stackars huvud var inte direkt vän med mig på hela dagen. Så spenderade ungefär hela dagen i sängen/soffan. Mysigt.

Nu har jag precis kommit upp ur badet, där jag somnade i någon timme. Känner mig inte alls okej just nu :/ Hoppas verkligen INTE att det är någon .. såndär .. konstig .. influensa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0