Nu är det VERKLIGEN höst

Fy fan vilket väder det har varit idag! Fortfarande inte lyckats få upp värmen efter att ha gått i motvind i världens kallaste regn. Usch.. Annars har det inte varit en allt för ansträngande dag, hade en lektion, sen en jätte lång håla som jag åkte iväg och tränade på, sen sista lektionen hade vi bara en massa cocktail-frisyrer. Börjar faktiskt bli kul nu! Och dessutom fick jag reda på mitt grymma resultat på företagsekonomi-provet (haha) .. Det bästa var lärarens kommentar när jag och Philippa fick tillbaka våra prov, men ja .. det behöver vi inte gå in mer på.

Nu väntar jag på att Simon ska komma hit, sen ska vi ut och springa en runda! Fattar inte hur han lyckades övertala mig till det ..



Här får ni en snygg bild på mig och Freja istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0