Knäckebrödstävling

Just nu känns det riktigt onödigt att jag ens gick till skolan .. Fick reda på nu att lektionen efter lunch var inställd så jag fick världens längsta håla. Dessutom vet jag inte om jag har lektionen som jag ska ha sen, så jag kanske har suttit här heeelt i onödan. Ja .. om ni undrade.

En annan jätte intressant sak som hänt idag:
Hade tävling om vem som kunde äta flest knäckebröd i matsalen, haha .. bevis på att maten inte var speciellt god. Dessutom satt Freja och tog en massa snygga bilder som jag ANTAR att hon kommer plåga alla med på Facebook. Aj aj aj.

Känner att det här inlägget inte blev särskilt seriöst, nog bäst att jag slutar här.

Toooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0