Ibland är jag jävligt korkad

Känner att jag måste dela med mig av en sjukt korkad sak jag gjorde innan i skolan:

Hela klassen sitter i datorsalen och låtsas jobba med sina arbete. Jag ska skriva ut några papper, och går till skrivaren. Får damp över att det inte kommer ut några papper och hoppar nästan runder i hela salen. Vänder upp och ner på skrivaren, öppnar alla fack som går att öppna och fyller på papper. Ingen vill hjälpa mig. Nehe, jag tar saken i egna händer och går iväg för att hämta vår data-snille lärare. Men hittar inte honom. Går tillbaka in i datorsalen igen och upptäcker att jag inte tryckt på "OK" på datorn, och har då alltså inte startat utskriften. Jag tryckte på ok, skämdes lite sådär lagom och gick till skrivaren och hämtade mina papper. Klassen idiotförklarade mig och jag var jävligt glad över att jag inte hade lyckats få tag på den där läraren.

Kommentarer
Postat av: nejia

Ibland, de tycker jag du är alltid :o

2009-11-24 @ 01:03:48
URL: http://neejia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0