för att fördriva tiden lite ..

allmänt :
brukar du komma i tid : det beror på vad det är jag ska till ..
vad hade du i din mun senast : halstablett
är du smart : ja, jag är ju inte korkad ..
vad saknar du : just nu, simon faktiskt
din favoritdryck på morgonen : juice
vad vill du jobba som : frisör
är du musikalisk : nja
är du bortskämd : nix

din / ditt första :

operation : har faktiskt aldrig opererats, men gungade in i ett element när jag var liten och fick ett hack in i huvudet, som vi fick sy sen .. det är väl det värsta som hänt.
första piercing : endast öronen, om det nu räknas .. och det gjorde jag nog när jag var sex ungefär.
första bästa vän : erika andersson
första pris : fotbollspris
första sport : fotboll
första husdjur : mina kaniner (som parat sig med varandra och blivit ungefär tre gånger så många som de var från början)
första semester : turkiet eller frankrike, kommer inte riktigt ihåg.
första konsert : oj oj oj, ingen aning. men kommer ihåg när jag och erika var och såg en fame factory konsert. vi var ju helt kära i allihopa.
första kärlek : hmm .. när man var liten var man ju kär i alla.

favorit :

film : män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden. sjukt bra filmer.
tvprogram : oc, desperate housewfies, greys anatomy
musik : allt går bra ..
drink : allt med någon rolig färg
kroppsdel : hehe .. beror på vems.
sport : fotboll, dans
plagg : älskar mina nya lackleggings
skola : absolut inte petri i alla fall, så det får väl bli forsärlan. härlig tid det, faktiskt.
bok : oj, läser aldrig böcker.

vad föredrar du ? - motsatta könet :
läppar eller ögon : ögon
kramar eller kyssar : svårt .. kramar är ju alltid mysigt.
kortare eller längre : längre
snygg mage eller snygga armar : mage, tror jag.
busig eller lydig : lydig, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0