Vart tog dagen vägen?

Den här dagen har bara försvunnit. Antar att det blir så när man sover för länge? För helt plötsligt var klockan halv fem och jag hade nyss ätit frukost. Inte bra.

Men i alla fall, resten som var kvar av kvällen ägnade jag mig åt Gossip Girl, smörgåstårta, Bananpaj, Öva inför Majas bal och klippningar. Inte helt fel en sådan här dag.

Nu funderar jag stark på att gå och lägga mig och sätta igång ipoden med massor av lugna låtar. Det låter helt underbart just nu.

Förresten, jag fyller år om två veckor!


Bild från min födelsedag förra året!
Jag + Amanda + Linda Bengtzing låtar = Inte alls bra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den kombinationen är jätte bra! :D

Men, Amanda + Frida + En lång lugg + en sax + lite vin = en inte så rak lugg, hahaha :P

2009-05-25 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0