Roligaste kvällen på länge!

oj oj oj, vilken kväll det blev igår!
Sjukt bra folk, mat, musik, stämning .. Riktigt lyckat! Tråkigt att tiden alltid går så snabbt, bara .. haha. Gillade dock mitt och Majas tal till Emil väldigt mycket (igår gjorde jag det i alla fall) Fast efter att ha sett video på det idag så är jag nog inte riktigt lika säker längre? Haha. Men roligt var det i alla fall.

Mina fötter mår ungefär lika bra som mitt huvud gör just nu. Slutade barfota igår, vilket syns idag! Inte allsbra, det där.. Dock skönt att man kunde sova ända till ett idag. Dödsskönt.

Nu ska jag ta tag i alla bilder som togs igår! Massor, kan jag säga..









Tack alla för en riktigt rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0