Solig söndag

Kan ju säga att jag inte var lika på topp imorse som när jag gick och la mig igår! Ännu värre blev det när jag insåg att jag hade typ en timmes resa framför mig innan jag kunde komma hem?

Jaja, hem kom jag i alla fall .. La mig i solstolen, sen har jag inte flyttat mig förrän nu ikväll. Det bästa man kan göra efter en sån kväll! Var dock alldeles för kallt i poolen för att bada. 16 grader är nog en aning för kallt för mig. Fast jag fattar inte hur Maja kunde hinna före mig? Badkruka? Nej, inte alls!

Nu har jag nyss gottat mig med en grillad banan & glass. Bättre avslut på den här söndagen går nog inte att få. Har dock väldigt mycket panik över mitt religionsarbete som ska va inne på tisdag som jag knappt börjat på. Jaja, det tar vi imorron!

Imorgon är det måndag och mys på gröningen med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0