Philippa 18

Ja, gårkvällen blev väldigt händelserik om man säger så!
Allt började med att jag Nejia och Marlene satt oss i en bil och försökte hitta till Åsljunga. Och fram kom vi i alla fall, sen om det var den bästa vägen, det kan ju diskuteras! haha. Mycket trevligt folk hos Philippa! Tror att jag och Gabriella sjöng oss igenom halva kvällen? (Vilket alla andra inte gillade lika mycket som vi gjorde)

Efter vi varit hos Philippa drog vi oss vidare till helsingborg.. Vilket gick sjukt snabbt. Varför har jag iiingen aning om, haha!

Letade oss till Ättekulla, där Erika och Elin passade Dennis lägenhet. Trevligt avslut på kvällen.. Somnade väldigt gott i världens skönaste säng.

Tack Philippa för allting! Hade riktigt kul.

Påväg



Nejia



Philippa dricker vin för första gången



Jag och Gabriella



Philippa och .. polisen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0