Ge mig en stoooor säng!

Just nu är jag sjukt trött. Orkar inte röra mig en millimeter till. Käns som jag har åkt fram och tillbaka över allt hela dan, så nu längtar jag bara efter en varm säng!

Började med att sätta upp Majas balfrisyr. Gick jätte bra! Sen åkte jag med henne hem igen, för att sen åka med mamma in till stan igen och ha henne som gör om mig modell. Gjorde en massa analyser på henne, färgade, slingade, klippte och sminkade. Sen skyndade vi oss ner i stan igen för att kolla på Maja när hon hade sin klänning och allt på sig. Hon var riktigt fin! .. sen åkte vi hem igen, käkade, sen vidare till fotbollsträningen. Konstigt att man är trött?

Imorgon är det äntligen fredag, sen är det bara en "normal" skolvecka kvar innan sommarlovet. Är det sjukt eller? Helgen kommer i alla fall att bli riktigt bra: fotbollsmatch, träffa olivia och födelsedags fest för Philippa som har fyllt 18! Gissa om jag känner mig liten nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0