Tänka positivt?

Ny vecka, nya tag .. och hoppas på att den här veckan blir tusen
gången bättre än förra. Kanske inte så svårt i och för sig ..

Blev i alla fall ingen utgång i fredags. Massa saker som hände,
som man börjar bli smått trött på nu. Eller vad säger du, Elin?
Det blev dock två hela fotbollsmatcher för min del, alltid trevligt.

Jaja, mina skor har kommit i alla fall, och jag har hittat världens
finaste hallonrosa tubklänning med as snygg rygg.
Nu saknas bara ett tillfälle att visa upp detta!

Kommentarer
Postat av: amanda :)

tilfället kommer, jag lovar dig :D <3

2009-03-30 @ 19:44:48
Postat av: Sandra

min feeest ;D



bara att ta nya tag fridis :) <3<3<3

2009-03-30 @ 20:49:10
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0