you cant play on broken strings

min kropp  värker! .. åkte till skolan imorse och fick reda på mitt betyg i religion. efter det åkte jag ut på jakt efter en klänning till avslutningen. vilken runda! fram och tillbaka, men nu har jag nog hittat en. tillslut. direkt när jag kom hem åkte jag hem till olivia och gjorde ve hennes hår inför deras bal, sen vidare till filippa och gjorde ve henne och hjälpte henne med hennes lösögonfransar. haha, väldigt lyckat måste jag säga!

nu kom jag nyss hem från träningen. faktiskt stolt över mig för att jag tog mig dit! riktigt rolig träning var det också..

fast nu ska jag njuta av det sista av desperate housewifes! ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0