Världens bästa duo

Den här dagen har bara försvunnit. Det blir väll så när man gör absolut ingenting! Men, imorron blir det ändring på det. Ska försöka dra mig till skolan, ha religion .. sen åka hem igen och fixa till olivia och filippas hår inför deras bal. Sen får vi se om jag är tillräckligt bra för en fotbollsträning. hoppas.

På torsdag är det ju skolavslutning, som ni säkert redan har förstått. Ingen aning om vad som händer, men blir förmodligen förfest @ erikas new place. mycket trevligt! Så nu ska jag bara köpa min klänning, sen är jag beredd på en helg full med party. Underbart.

  
  

Blir det lika galet som den gången, så är jag nöjd.
Tror bara det är erika (möjligtvis några andra) som förstår.

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAH! nog snefylla där asså :P gott!

2009-06-08 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0