Seg söndag

Vilken seg dag! Mamma väckte mig imorse och överraskade med värsta frukosten! Inte ofta det händer i vårt hus .. Så vi satt ute och mös i solen och käkade världens godaste mackor. Jag gjorde upp riktigt bra planer att jag skulle sola, cykla någon runda, städa och vara riktigt aktiv idag, pga det fina vädret. Fast sen försvann solen, och jag blev lat. Så idag är det faktiskt inte mycket som jag har fått gjort..

Imorgon är det jobb igen som gäller. Riktigt trött på att bädda sängar och städa hotellrum nu! Och det blev ju inte direkt bättre när jag fick reda på att vi har sjukt dåligt ob. men jaja, lite pengar blir det i alla fall.

Nej, nu ska jag väll gå iväg och hitta på något? Kanske .. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0