Natti

Som ni kanske har märkt så har jag under det senaste dygnet bytat min header 27896782 gånger. lovar, jag ska sluta snart.. men får helt enkelt inte rätt på det. Fast nu får det vara såhär, i alla fall tills jag kommer på något bättre!

På tal om att komma på något: Jag och Erika har midsommar fixat! Blir en massa mys, precis så som midsommar ska vara! God mat och världens bästa tjejer, jag längtar faktiskt nu. Jag tog dessutom på mig ansvaret att handla all mat, hmm .. undrar hur det kommer att gå och undrar ännu mer hur dem andra vågar lämna detta åt mig? haha, nädå .. jag ska nog klara det!

Nej, nu ska jag sova.. Klarar nog inte av en dag till på jobb utan sömn. Ha det bra!



Var tvungen att lägga in denna bilden från förra midsommar:
Vi lekte en lek - Hur många personer får man upp på en läskback?
Fast här ser det ut att gå totalt utför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0