Moving on

Utan min fläkt så hade jag dött just nu! För nu när det är så fint väder, så steker solen in i mitt rum = grader som du annars bara hittar i en bastu! helt sjukt, fattar inte hur jag har klarat mig utan den innan..

Nu väntar en härlig tid för mig!
- Åhus i helgen
- Ledig ett tag till (hoppas jag i alla fall)
- Snart massa nya sommarkläder i min garderob
- Förmodligen gothia med erika och elin
- Lagfest
- Cykling på ven?

Jag älskar sommaren helt enkelt! Kunde knappast  bli mycket bättre nu. Särskilt med tanke på att jag har bestämt mig (på riktigt den här gången) för att skita i allt som varit och endast gå framåt!



Ibland får man kanske helt enkelt acceptera att läget inte blir mycket bättre än såhär, och göra det bästa av situationen?
På bilden: jag med ralles snygga brillor och corrin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0