Midsommar 2009

Oj, riktigt dålig uppdatering. Men det har ju faktiskt varit midsommar, så jag skyller på det. Hade en sjukt bra kväll tillsammans med Linnea Linda Erika Elin och Iva. Hade ju också en del att prata om, haha. Antar att det är så det blir när man knappt träffats på ett och ett halvt - två år?

Tyckte dock lite synd om mig själv ett tag, för min paj blev lite halvt misslyckad. jag som skulle glänsa? men ja, det gick att äta i alla fall. och det är väll det som är huvudsaken?

Kvällen slutade i alla fall med att jag själv åkte hem till erika efter en tripp in till stan. Fattar fortfarande inte riktigt vad som hände och var alla tog vägen, men ja. Hem kom jag i alla fall. Eller, hem & hem .. ? Tack mina sköna brudar för kvällen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för en riktigt bra Midsommar! Frida din kycklingpaj blev god :) men den andra gruppbilden blev bättre... <3

2009-06-21 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0